Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 два проблема.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Щом резбата съответства и не изискват някаква специфична глава заради ограничено пространство си стават безпроблемно. температурата там е никаква за болт. А и не завиваш с чутовен момент за да ти трябва по-висок клас болтове. Стандартен 8.8 си е напълно достатъчен
    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
    Peugeot 508 RXH 02.2013

    Comment


    • #17
      Да доложа:
      1.Сложих силиконче. Червено Permatex до 343 градуса(не е ясно как са го изчислили това).
      2.При завиването се скъса и третия горен болт. Защо точно трите горни нямам идея. Болтовете, които взех паснаха идеално с една шайбичка. Ползвах един от болтовете да поразшира зъбчетата на втулките горе, че да не прецакам после резбата на болтовете.
      3. Взех маркуч за масло. Казаха, че до 100 градуса издържа. Половин метър за 1.35лв. За оригинален ми искаха 57 лв. Сложих скоби с винтче,че тия където щракват са трудни за затягане. Иначе самото маркуче е около 25 см.
      Изрязах и една парченце и го сложих на лулата на едната свещ, че гумата се беше изяла от маслото. За всеки случай преместих тази лула на другия край. А на проблемния цилиндър сложих от "оригиналните"
      Благодаря на всички за съветите и помощта. Засега не тече пък ще видим.

      Изпратено от моят HUAWEI CAN-L11 с помощта на Tapatalk

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от azcv Покажи съобщение
        Да доложа:
        1.Сложих силиконче. Червено Permatex до 343 градуса(не е ясно как са го изчислили това).
        2.При завиването се скъса и третия горен болт. Защо точно трите горни нямам идея. Болтовете, които взех паснаха идеално с една шайбичка. Ползвах един от болтовете да поразшира зъбчетата на втулките горе, че да не прецакам после резбата на болтовете.
        3. Взех маркуч за масло. Казаха, че до 100 градуса издържа. Половин метър за 1.35лв. За оригинален ми искаха 57 лв. Сложих скоби с винтче,че тия където щракват са трудни за затягане. Иначе самото маркуче е около 25 см.
        Изрязах и една парченце и го сложих на лулата на едната свещ, че гумата се беше изяла от маслото. За всеки случай преместих тази лула на другия край. А на проблемния цилиндър сложих от "оригиналните"
        Благодаря на всички за съветите и помощта. Засега не тече пък ще видим.

        Изпратено от моят HUAWEI CAN-L11 с помощта на Tapatalk
        100 градуса е малко за маслото. Може да подминеш 120 на него съвсем спокойно в жегите
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #19
          Ще видим. Маркуча е двуслоен за разлика от тоя който беше инсталиран. Изглежда доста по-солидно. Ще пиша като мине малко време.

          Изпратено от моят HUAWEI CAN-L11 с помощта на Tapatalk

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от azcv Покажи съобщение
            Да доложа:
            1.Сложих силиконче. Червено Permatex до 343 градуса(не е ясно как са го изчислили това).
            (650ºF-32)*0.55555, даже имаш 0.33 градуса бонус


            Comment


            • #21
              Да доложа. Ходих пак до морето и тествах на магистралата. Резултатите са следните:
              1.Маркучето е супер. Не се плаши от температура. Дори го откачих от едната страна да го проверя и отвътре.
              2.Съединителя на приплъзна. Тествах го при 180км/ч по gps. Ама се получи консумация на масло. Май не трябва да ръчкам толкова кола на 10+ години.

              Изпратено от моят HUAWEI CAN-L11 с помощта на Tapatalk

              Comment

              Working...
              X